2015. június 8., hétfő

Sms-versek

Minden témakörben állandó feladat, hogy bármelyik verset, művet tömöríthetik sms-méretre, felhasználva annak nyelvi jellemzőit is. (Kezdetben próbáltam példálózni a pestiestes filmösszefoglalókkal, de azt már nem ismerik :) )

Radnóti Miklós

Édesem valamit már régen el akartam mondani. Azt hiszem, szeretlek. Vagyis nem hiszem; tudom. Azt hiszem. (Tétova óda)
Istenem, ellopták a könyvemet és ettől olyan furcsa látomásaim vannak. Ez normális? Még csak 22 éves vagyok. (Új könyvemet elkobozták)
Egész jól nézek ki fiatal korom ellenére. Nem nagy szám, csak mint egy Isten. grin hangulatjel (Arckép)
Ölelj meg mind a két karoddal, az egyik nem elég. Úgy sokkal biztonságosabb. (Két karodban)

József Attila

"Nem hiszem el, anyám egész nap csak mos, és csúnyán néz rám amiért folyton koszolok" (Mama)
„Itt vagyok húsz évesen, nincsen senkim, éhes is vagyok. Nem bírom én ezt az életet, temessetek.” (Tiszta szívvel)
„Balázskám, kisfiam, ha nem alszol azonnal nem írok több verset, hát én ezt már nem bírom, aludj már!” (Altató)
„Sajnálom Judit, köztünk mindennek vége, ami elmúlt már nem lehet megjavítani. Kérlek ne haragudj rám. Jó éjt” (Judit)
„Látja Horger Antal úr, mégiscsak elértem valamit, hiába tanácsolt el. Költő lettem. Boldog 32. születésnapot magamnak. Üdv: A.” (Születésnapomra)
„Mióta megláttalak nem tudlak kiverni a fejemből. Bearanyoztad a napomat. Ezerszer csókollak: Attila” (Üdvözlés)
„Még mindig itt várlak. Nem szeretek éjjel egyedül lenni. Bárcsak itt lennél velem, kérlek siess, hiányoznak a csókjaid." (Várlak)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése