2015. október 16., péntek

21. századi R&J

Az előző bejegyzésben említettem, hogy két slágertéma volt a reneszánsz dráma kapcsán. Az első megoldásaiból ott lehetett szemezgetni, itt pedig a másik a 21. századi Romeo és Júlia, vagyis az ő sms/chat-váltásuk olvasható.

Júlia: Romikám nagyon szerizlek, taliizzunk már! <3
Rómeó: Juliskám most épp zsalok Lőrinc baráthoz ott tala :$
Júlia: Jól van szívem választottja, azt mondta dadus menjek ’gyónni’ majd ő fedez:$
Rómeó: Oksa szerelemcském te nagyon palira veszed a szüleidet, tetszik! ;)
Júlia: Csak miattad életecském, majd szelfizzünk alig van fészen képünk :/
Rómeó: És majd tegyük ki, hogy házasok vagyunk <3
Júlia: De édesem anyáék meglátjákL<3
Rómeó: Ahj kajak, olyan ideges wok :@
Júlia: Ne idegeskedj mindjárt tali na mennem kell anya ordibálL szeretlek mindennél jobban örökké<3 <3 <3
Rómeó: Annál is tovább csóközön egyetlenem <3 <3 <3 Alig várom lássalak ahhh:$$$
Lénárt Bea

Péter Adrián 10.a XXI. századi Rómeó és Júlia
Rómeó: Hello, szia, szevasz, van nálatok terasz? Jó reggelt édesem <3 *.*
Júlia: Szia muci! <3 Semmi kül. Hallod én nagyon beléd estem.<3 Akkor vasárnap tényleg feleségül akarsz venni?
Rómeó: Hát ja. Csak kicsit rossz, hogy a faterod az a Capulet, és az enyém meg Montague, szval ellenségek és tuti nem örülnének,de nem érdekel. Érted bármit megtennék cicám.<3
Júlia: Jaja, de nem mondjuk el nekik szóval nem tudhatják meg. Meg amúgy is 14 éves vok már nem szólhatnak bele.
Rómeó: Igazad van szerelmem.<3
Júlia: A múltkor is odajön és ilyet szól menjek hozzá valami Paris gyerekhez én meg nézek rá, hogy ez így mi. Nem érdekel, mert egyedül csak téged akarlak.*.*
Rómeó: Az úgy komoly. Ki nevezi el a fiát egy városról?:D
Júlia:Nemtom:D Na m1 akkor majd talizunk. pusziii:*
Másnap...
Júlia: Hallod babám, mi történt ma a téren? A dajkám tiszta ideg.
Rómeó: Hát kimentem a haverokhoz és egyszer csak azt látom, hogy Mercutio barátom és Tybalt összekaptak. Odaléptem és mondtam nekik, hogy ezt nem itt kéne lerendezni meg hasonló, aztán a szemem láttára Tybalt leszúrta Mercutiot!
Júlia: Naneee ez most komoly?
Rómeó: Ja, aztán nekem se kellet több és elővettem a kardom és nekimentem Tybaltnak. Próbált védekezni, de végül megöltem!
Júlia: Úristen nagyon rosszul tetted. Mi van ha a herceg halálra ítél? Nem tudok nélküled élni értsd meg.
Rómeó: Valahogy megpróbálom kimagyarázni magam.
Júlia:Rendben szerelmem. <3
Később...
Rómeó: A herceg száműzött Veronából...:(
Júlia: Kérlek mond hogy ez csak egy rossz vicc:(
Rómeó: Nem, nem az

Pár nappal később
Rómeó: Most ugye ez csak valami szivatás, hogy meghaltál? Kérlek mond, hogy az
Rómeó: JÚLIA!!!
Rómeó: JÚLIAAAAA!
Rómeó: Elindultam hozzád, hátha csak lemerült a telefonod és azért nem írsz vissza, és ez csak egy rossz vicc. De mi van ha mégse? Veszek egy üveg mérget!!! Ha te meghaltál én megyek utánad szerelmem!! :(

(Júlia és Rómeó nem elérhető többé.)

Péter Adrián



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése