2015. július 13., hétfő

Down For Whatever

Ők már szinte nem is fiatalok. :) Dehogynem...
Arról van itt szó, hogy volt nekem egy diákom, Császár Robi, abban az osztályban (az egyikben, mert akkor épp két ilyen osztály vittem párhuzamosan), amelyikben először érettségiztettem nappalin. Még tizedikes korában ismertük meg egymást, ha jól emlékszem, volt is egy leszálló ága, amikor kapott tőlem egy kupac rossz jegyet, de becsületére legyen mondva, kijavította. :) 
Ez a srác időnként megjelent gitárral és, zenélgetett, megjegyzem, egész jól állt neki. Aztán, ahogy annak lennie kell, lett érettségije, lett szakmája, és voltak álmai, igen sok. Az életét azóta a facebookon követem, láttam, hogy volt amerikai út, és mostanában valami mozgolódás is volt körülötte. Lett zenekar, és most lett klip is. 
Mivel kicsit beleláthattam abba is, hogy mi munka előzte meg ennek a klipnek az elkészülését, hogy mennyire tudatosan, elkötelezetten és elszántan csinálja ez a néhány srác (és akik még mögöttük vannak) amit csinál, és hogy küzdenek az álmaikért, nyugodtan mondhatom: roppant büszke vagyok! Gratulálok, Down For Whatever, csak így tovább! 

Íme a klip, szeressétek: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése